Valuta
Sve cene su prikazane u dinarima sa uračunatim PDVom. Prilikom finalne naplate, vaš račun će biti zadužen za ukupan iznos porudžbine sa obračunatim PDVom.
Sva plaćanja će biti izvršena u srpskoj valuti – dinar (RSD). Iznos koji će Vam biti naplaćen se dobija putem konverzije cene u evrima u srpski dinar po važećem kursu Narodne banke Srbije. Prilikom naplate, isti iznos se pretvara u Vašu lokalnu valutu prema kursu udruženja kreditnih kartica. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost male razlike od originalne cene navedene na našoj web stranici.
Uslovi otkazivanja porudžbine
Ukoliko želite da otkažete svoju porudžbinu, molim vas da nas kontaktirate najkasnije 24h pre planirane dostave poručene robe, u suprotnom smatraćemo da će doći do realizacije i na dan planirane dostave bićete zaduženi za ceo iznos vaše porudžbine. Naš kontakt telefon za sve reklamacije i informacije je 011/2608300 ili 063/482-608. Možete nas kontaktirati i putem email adrese: online@premiercokolada.rs
Rok isporuke
Nakon prijema porudžbine proizvod otpremamo u roku od 2 radna dana, o čemu ćemo Vas obavestiti putem e-maila. U slučaju da nemamo na lageru poručene proizvode, obavestićemo Vas putem e-maila ili telefona koji ste ostavili prilikom poručivanja.
Dostava
Dostavu radimo u saradnji sa kurirskom službom Post express i ova usluga se dodatno naplaćuje ukoliko je ukupan iznos računa manji od 4000 dinara. Cena isporuke za iznos računa koji je manji od 4000 dinara je 400 dinara. Za iznose računa iznad 4000 dinara, dostava se ne naplaćuje.
Problemi sa dostavom porudžbine
Ako se desi da nismo u mogućnosti da izvršimo dostavu jer na adresi ne nalazi niko ko bi mogao da preuzme poručenu robu, kurir će pokušati da izvrši isporuku još jednom, a ukoliko ni drugi put ne bude izvršena isporuka, roba će biti vraćena u našu proizvodnju, Vaš račun će biti zadužen za pun iznos porudžbine i dostave. Porudžbina će se smatrati realizovanom.
Ukoliko osoba kojoj se šalje na poklon naš proizvod ne želi da primi vaš poklon prilikom dostave, kurir će porudžbinu vratiti u našu proizvodnju, a Vaš račun će biti zadužen za pun iznos porudžbine i dostave. Porudžbina će se smatrati realizovanom.
Reklamacije
Ukoliko niste zadovoljni našom uslugom ili proizvodom, možete nas kontaktirati putem e-mail adrese reklamacije@premiercokolada.rs Potrebno je navesti razlog reklamacije i priložiti sliku proizvoda, a mi ćemo Vas kontaktirati u najkraće mogućem roku. Ukoliko niste u mogućnosti da nas kontaktirate putem e-mail adrese, možete obrazložiti reklamaciju pozivom na broj telefona 011/2608300 ili 063/482608.
Ukoliko reklamacija bude odobrena, sredstva će Vam biti vraćena na račun za koji je vezana kartica sa koje ste izvršili online plaćanje. Vreme potrebno da vraćena sredstva budu dosupna na Vašem računu zavisi od banke koja je izdavaoc kartice.
Povraćaj sredstava
Povraćaj sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, vrši se delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja. Art Ival doo je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Osnovni podaci
Naziv: Premier čokolada
Poslovno ime: Art Ival doo Adresa: Autoput za Zagreb 20a, 11283 Zemun
Status: Aktivno privredno društvo
Pravna forma: Društvo sa ograničenom odgovornošću Šifra delatnosti I delatnost: 1082, Proizvodnja čokolade I drugih konditorskih proizvoda Matični broj: 06046762 PIB:100027910
Datum osnivanja: 24.08.1992.
Saglasnost i promena uslova
Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa navedenim uslovima korišćenja. Art Ival doo se obavezuje da će se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani i slanja e-mail obaveštenja svim registrovanim korisnicima.